sobota, 1 czerwca 2013

Spotkanie Emerytów i Rencistów 01.06.2013r

1 czerwca 2013r o godzinie 15 w Domu Pracy Twórczej Bajka w Łaskarzewie, Budynek OSP Łaskarzew, parter ul. Alejowa 13 odbyło się spotkanie Emerytów i Rencistów.
Emeryci i Renciści z Łaskarzewa zaprosili Latarnika PCRS na swoje spotkanie Związku w celu bliższego zapoznania się z działalnością Latarników w Łaskarzewie i w Polsce. Dostałem więc czas na przedstawienie założeń programu PCRS oraz Lokalnego Planu Działania Latającego Latarnika w powiecie garwolińskim.
Przedstawiłem naszą ofertę latarniczą dla osób starszych powiatu garwolińskiego. Zachęcałem do korzystania z Internetu z uwzględnieniem swoich indywidualnych potrzeb. Obrazowałem łatwość korzystania z Internetu za pomocą wyszukiwarki internetowej, e-maila, itp. Zachęcałem do udziału w spotkaniach z Internetem, indywidualnych konsultacjach gdzie możemy my Łaskarzewscy Latarnicy Tadeusz, Krzysztof i Marek z pomocą i wsparciem wielu wolontariuszy wprowadzić osoby starsze w cyfrowy świat. Zapraszałem do udziału w wyjazdowych spotkaniach z Internetem w trakcie, których możemy doświadczyć na własnej skórze użyteczności i pomocności Internetu przed wyjazdem w trakcie wyjazdu oraz po wyjeździe. Myślę, że wzbudziłem zainteresowanie sporej grupy uczestników spotkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz